Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

'' Who Am I ? ''


γιατί το κάνουν αυτό οι άνθρωποι
σε παίρνουν τηλέφωνο
και σου λένε μάντεψε ποιος είναι
δε μπορούν να καταλάβουν την δυσκολία
και μου είναι πάντα αδύνατο να αναγνωρίσω τη φωνή
με όλα τα παράσιτα και τη φασαρία και τις κακές τηλεφωνικές γραμμές
τους απαντάω – ναι σε κατάλαβα, τι κάνεις;
μα συνήθως επιμένουν να ρωτούν – ποιος είμαι;
εντάξει, δεν έχω ιδέα ποιος διάολο είσαι
μα γιατί με παίρνεται τηλέφωνο και με ρωτάτε ποιοι είστε
αυτή δεν είναι ερώτηση για μένα να απαντήσω
είναι απλά παράλογο
να μου τηλεφωνούν ζητώντας να μάθουν ποιοι είναι
ειλικρινά, δεν ξέρω τίποτα παραπάνω από 'σας παιδιά
βλέπω περίεργους αριθμούς
και φοβάμαι να το σηκώσω
μου πέρασε από το μυαλό η ιδέα ότι
κάποιος κακεντρεχής μοιράζει τον αριθμό μου
σε περαστικούς
με την οδηγία να παίρνουν και να ρωτούν
την ίδια ηλίθια απορία

παρόλα αυτά ορισμένοι συνεχίζουν να με κατηγορούν
ότι σπάνια απαντάω στις κλήσεις που μου κάνουν
ακόμα και σε αριθμούς αρκετά οικείους
δεν μπορώ παρά να δηλώσω
ένοχος.
φώτο: Alex Majoli

1 σχόλιο:

Amola Kaluba είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=hm-MkXQizWs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...